Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

piątek, 21 października 2011

Głos

Staje na ich czele, a owce postępują za nim, ponieważ głos jego znają...Ja jestem dobrym pasterzem i znam owce moje, a moje Mnie znają. (J 10)

W relacji dwóch osób, jedna z najważniejszych rzeczy to dialog i słuchania. Wyobraź sobie chłopa, który mówi, że bardzo kocha swoją żonę, ale nigdy z nią nie rozmawia, albo matkę, która nigdy nie zagaja ze swoimi dziećmi.

Bóg jest twoim Ojcem i zawsze Cichym Głosem mówi do ciebie. Ucz sie słuchać Go w twoim sercu. Usiąść na dachu, przy łóżku, pod świerkiem, a może przy Tabernakulum - Jezusie Eucharystychnym i zadaj jedno proste pytanie: Co robimy?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Panie daj nam dobrych pasterzy...! Takich co nie tylko potrafia "zagaic" ale przede wszystkim sluchać...

grzybek pisze...

:)