Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

poniedziałek, 7 kwietnia 2008

Milosc

Jezus żyje i ma się świetnie! To On jest naszym Towarzyszem, świadkiem wszystkich spraw. Przed Nim nie ma ściemy. Dzis jest już najwyższy czas pokochać Go i paść Mu do stóp patrząc na kruchy Kawałek Białego Chleba. To nie jest już hostia, TO JEST ON, MÓJ ZMARTWYCHWSTAŁY JEZUS! Kochać autentycznie Jezusa to kochac Eucharystie, gdzie jest obecny, Jego CIAŁO I KREW!!! Niech zstąpi Ogień Boży do naszych serc, abyśmy zawsze z mocno bijącym sercem szli na Mszę św. Na spotkanie z Tym, ktory autentycznie umarł za mnie. Został brutalnie zamordowany za moje grzechy! Teraz czeka na każdego z nas, chce wkroczyć w nasze serce, wkroczyć ze swoim Ciałem i Krwią i dać nam Życie Prawdziwe!!! Pomyśl! Jaka to jest jazda! Moment Komuni Sw!!!!
Nigdy nie lekcewazż w swoim życiu TEJ SPRAWY!!!

2 komentarze:

Maruška Jihlavačka pisze...

Bardzo silna słowa!!!

fr. Adam pisze...

Maruško, myslím is, že můžeme pokračovát v blogu v češtině, jenom musíš mi pomoct.