Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

sobota, 12 maja 2012

Taniec


Ten nieograniczony Bóg, który zna każdą moją myśl, każdy zamiar, który widzi każdy mój upadek i grzech, kocha mnie.  Nie w sposób jaki zwykle mamy na myśli, gdy słyszymy Bóg nas kocha. Który zwykle brzmi jak ponieważ musi kochać albo On cię znosi. Nie, On kocha mnie tak jak Ukochany.

Ten romans jest niezwykle osobisty.
Niezachwiane podążanie za Jezusem jest naturalną odpowiedzią serca, które zostało zdobyte i głęboko zakochało się w Nim.

Kobiety niezwykle piękne są zazwyczaj kobietami, których serca zostały poszerzone przez cierpienie. Przez płacenie wysokiej ceny za miłość prawdziwą i uczciwą, bez oczekiwania wzajemności.
Jezus poruszył Niebo i Ziemię, by wyrwać cię dla siebie. Nie spocznie, dopóki nie będziesz całkowicie Jego.

Być kobietą nie znaczy być bezradnym stworzeniem, Bóg dał nam zaciekłą gwałtowność, która jest święta i powinna być wykorzystywana na rzecz innych.

Anne wyraziła swoją obawę przed tańcem z królem na oczach wszystkich. “Chyba nie chcielibyśmy skończyć na stosie” – szepnęła. Jego odpowiedź dla jej pytającego serca? “Ja jestem królem, ja prowadzę”. Jezus wyciąga rękę do ciebie. Zaprasza cię do tańca. Pyta: “Czy mogę prosić o ten taniec… każdego dnia twojego życia?”. Jego wzrok jest skierowany na ciebie. Jest urzeczony twoim pięknem. Uśmiecha się. Nie obchodzi go opinia innych. Będzie prowadził. Czeka na twój odzew.
Johna i Stasi Eldredge (Urzekająca)


1 komentarz:

Krzysztof pisze...

Poleca 'Urzekającą" a także "Dzikie serce", obydwie pozycje są świetne. Zarówno dla Kobiet jak i mężczyzn.