Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

piątek, 16 grudnia 2016

Nie dawaj miejsca diabłu!

Zawsze natychmiast wyrzeknij się popełnionego grzechu:
Ojcze wyrzekam się...; odcinam się od tego. Wyrzekam się diabla i jego działania. Jezu przyjdź, Tobie oddaje siebie.
Jeśli szczerze nie wyrzekniesz się grzechu, tak naprawdę go nie odrzucisz, tym samym dopuszczasz możliwość jego ponownego popełnienia. A skoro tak, to cóż to za skrucha? Jeśli ignorujesz rolę nieprzyjaciela w swoich upadkach – a wielu chrześcijan to robi, prosząc jedynie o wybaczenie, lecz nie odrzucając diabla – to jesteś po prostu naiwny. Pozwalasz nieprzyjacielowi być obok i wykorzystać tę naiwność przeciwko tobie, czy to przez dalsze oskarżenie cię, czy przez popychanie do tego grzechu. Nie pozwól aby szatan wykorzystał twój grzech.
Ojcze, oczyść mnie Krwią Jezusa, obmyj mnie z winy mojego grzechu. Ojcze uświęć mnie w tych obszarach. Proszę obdarz mnie swoja świętością.
John Eldredge

Brak komentarzy: