Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

wtorek, 5 kwietnia 2016

Wiosna

Dziś rano dostałem zaproszenie od Pana Jezusa: CHODŹ POBIEGAMY!
Wyjrzałem za okno, przepiękna pogoda! Super, jasne, że idziemy!
Zielony las, świergot ptaków, po prostu szał zmysłów. W tym wszystkim pojawiła się nowa piosenka! Mój odwieczny kumpel Jeremiasz, notabene Anioł Stróż, zaczął mi ją śpiewać do ucha.
            Tak zwyczajnie, tak po prostu, pomóż mi
            Zachwycić się TOBĄ
Kiedy razem biegamy i wokół szumi las
Gdzieś wysoko w górach, gdy śnieg pokrywa twarz
Kiedy razem w milczeniu spędzamy czas
Gdzieś ciemną nocą, gdy ogień ogrzewa nas
Tak zwyczajnie, tak po prostu, pomóż mi
Zachwycić się TOBĄ
                Kiedy dzikim sercem poznaje i wiem, że
                Życie jest piękne, a nie koszmarnym snem
                Kiedy ramię w ramię Panie mój
                Na różnych frontach życia, ciężki toczymy bój
Tak zwyczajnie, tak po prostu, pomóż mi
Zachwycić się TOBĄ
Tak zwyczajnie, tak po prostu, pomóż mi
Zakochać się w TOBIE

Brak komentarzy: