Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

piątek, 1 kwietnia 2016

Śmierć

PRZYSZEDŁEM TU PŁACZĄC  A KAŻDY DZIEŃ WYJAWIA MI PRZYCZYNĘ
URODZIŁEM SIĘ WE ŁZACH A KAŻDA CHWILA MÓWI MI DLACZEGO
SERCE MOJE PRZESZYWA BÓL  A DUSZA TĘSKNI ZA UTRACONYM RAJEM
POWRACAM WCIĄŻ DO MOJEGO ŹRÓDLA, 
BIEGNE W RAMIONA MOJEGO OJCA
TO WŁASNIE TAM OTRZYMAŁEM SERCE
TO WŁASNIE TAM NARODZIŁA SIĘ MA DUSZA
TO WŁASNIE TAM OTRZYMAŁEM ŻYCIE
TO WŁASNIE TAM ZNAJDUJE SIĘ MÓJ DOM

                BO NIE MA NIC PEWNIEJSZEGO NIŻ ŚMIERĆ

                NIC BARDZIEJ NIEPEWNEGO NIŻ JEJ GODZINA

1 komentarz:

fr. Adam pisze...

Numer ten jest w zasadzie tekstem jednego z nowszych utworów Darka. Zarejestrowaliśmy go w brnieńskim studio przy okazji realizacji hiszpańskich numerów - oczywiście tyko dwaj :). Przyjdzie czas, a ujrzy światło dzienne.