Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

wtorek, 14 czerwca 2016

Litania człowieka pustyni

Od pragnienia ujrzenia kobiety, wybaw mnie Panie
Od pragnienia patrzenia na kobietę, wybaw mnie Panie
Od pragnienia miłości kobiety, wybaw mnie Panie
Od pragnienia podobania się kobiecie, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia zauważonym przez kobietę, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia docenionym przez kobietę, wybaw mnie Panie
Od pragnienia spojrzenia kobiety, wybaw mnie Panie
Od pragnienia czułości kobiety, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia kochanym przez kobietę, wybaw mnie Panie
Od pragnienia bycia tulonym przez kobietę, wybaw mnie Panie
Od pragnienia obecności kobiety, wybaw mnie Panie
O umiłowanie samotności, proszę cię Panie
O umiłowanie pustyni, proszę cię Panie
O umiłowanie trudności, proszę cię Panie
O umiłowanie wyrzeczeń, proszę cię Panie
O umiłowanie skromności, proszę cię Panie
O umiłowanie niedostatków, proszę cię Panie
O umiłowanie życia prostego, proszę cię Panie
O umiłowanie postu i umarwień, proszę cię Panie

O umiłowanie i pragnienie Ciebie nade wszystko, proszę cię Panie

Brak komentarzy: