Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

wtorek, 7 czerwca 2016

Zawsze z Bogiem

Yossi Rakover pobożny żyd, po przeżyciu holocaustu, powstania w getcie warszawskim, śmierci żony i kilkoro dzieci tak się modlił:

„Boże Izraela, chciałem w moim życiu służyć Ci, kochać Cię, być posłusznym i uwielbiać Twoje imię. Ty jednak robiłes wszystko, bym w Ciebie nie wierzył. Ostrzegam Cię Panie, że na nic Ci to nie posłuży. Możesz mnie obrażać, uderzać, możesz mi wszystko zabrać, co mam najdroższe, możesz mnie zamęczyć na śmierć, ja zawsze będe w Ciebie wierzył. Zawsze będe cię kochał i pełnił twoją wolę. Twój gniew wobec mnie na nic się nie przyda. Wszystko zrobiłeś, bym Tobie nie ufał, bym stracił wiarę w Ciebie. Umieram, tak jak żyłem całe życie, przeniknięty niezachwianą wiarą w Ciebie. W Twoje ręce powierzam ducha mego (Ps 31,6)." 

Brak komentarzy: