Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

piątek, 17 grudnia 2010

Babilon

Sluchajcie! Nie czytajcie np. psalmow na "lapu capu" z pospiechem. Pitolony Babilon pedzi nas, wszystko szybko, bo malo czasu! Pitolic to! Przeczytaj raz, drugi ( ktore zdania najbardziej cie dotykaja), trzeci, i zostan z tym wersetem, ktory do ciebie przemawia. W Ps 141 dotkna mnie werset "Postaw Panie straz moim ustom". Zaczalem nad tym przez dzien rozmyslac, nosic te slowo w sercu. Kurda, wiesz co? Nawijam jak porabany, mase slow bez wartosci. Robie z geby cholewe! Juz Lord komunikuje, co trza zmieniac. Kumasz amigo!? A teraz o radosci, krotko:) Radosc jak wiele spraw w naszym zyciu ma dwa zrodla. Jedno w SERCU ODKUPIONYM, drugie w Babilonie. Chyba nie musze cie przekonywac, ze radosc Babilonu jest FALSZEM. Ile trwa radosc z wyplaty na koncu miesiaca, z nowego Macintosh, z mebli, z BMW itd? Predzej, czy pozniej znika jak poranna mgla, albo ten snieg. Problem w tym, ze Magwajerfrajer sciemnia nas tak skutecznie, ze ciagle szukamy "radosci" w Babilonie. Tam, gdzie jej tak naprawde NIE MA! Jasne, ze potrzebna wyplata, meble, komp, BMW :). Ale, to nie moze byc "zrodlem" mojej JEDYNEJ radosci. Niestety jak sie zapomina o Lordzia, to tak to jest; Babilon staje sie jedynym "zrodlem" radosci. I co z tego wyplywa: FLUSTRACJE, ROZCZAROWANIA, POGON, aby miec wiecej, na koncu okropny SMUTEK, wymieszany z depresja! Kumasz baze? Ogarniasz, co ja ci tu zapodaje?
Lord, Jezus, moje ODKUPIONE SERCE jest PRAWDZIWYM ZRODLEM RADOSCI!!! Nachyl sie nad TYM zrodlem i "pij"! Ze smutkiem to samo: dwa zrodla. Mamy smutek Bozy i smutek Babilonu. Mozna byc smutnym, bo zapitolili kolo od beemki, ale tez mozna byc smutnym, bo Magwajer odciagna mnie na jakis czas do wiezien Babilonu, od Lorda. Smutek Bozy jest bardzo potrzebny! Chce nas obudzic, abysmy spitalali z pulapek Babilonu, tego "Egiptu". A wiec, gdy znika radosc przypacz sie, co jest powodem. Jesli Babilon, olej to po prostu. Jesli jakies sprawy moralne, grzech itp; spoko. Jezus jest przy tobie, przepros, wstawaj i zyj ODKUPIONYM SERCEM. POSLUCHAJCIE mnie ludzie, Jezus za was umar i dal wam ZYCIE NOWE! Mam zarabista Hacjende w Niebie. Jak o tym zapomne to dopadnie mnie smutek Babilonu. O nie, kurna nie pozwole, bede walczyl! Podniescie glowy strapione i omdlale rece, JEZUS JEST W WASZYCH SERCACH!

Brak komentarzy: