Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

piątek, 3 grudnia 2010

Man



Wczoraj próbowałem zapodac Ci prawdę o królewnie, czyli kobiecie. Wyślizgła się z pod żeber Adama. Ten młody "ogier" miał coś do powiedzenia w Edenie. Bóg przekazał mu całą władzę nad dzikością. To nie przypadek, że został stworzony w dzikości, poza Edenem. Wcześniej, przed harmonią i pięknem. Tak naprawdę, nie było jeszcze Edenu, jak powstał z prochu ziemi. Zdumiewające. Codziennie Bóg przechadzał się z nim. Lepiej zapodając, dziko biegali po dżungli. Lord pytał się go: jak nazwie poszczególne dzikie stwory. Lew, niedźwiedź, pantera, łoś... Ja pierniczę, to wszystko wyszło z dzikiego serca Adama. Długą drogę musiałem przebyć, aby wyczajić, że moje serce jest dzikie. Tak jak Twoje kolego, co siedzisz teraz w papuciach z wielkimi bobonami przy kompie. Masz dzikie serce! A te papucie, tak na marginesie, to Cię wku... Co nie? :) Lubię wracać w dzikie czasy dzieciństwa. Kiedy moje serce żyło pełnią swej dzikości. Teraz walczę, aby to odzyskać. Z kolesiami wyprawialiśmy masakra rzeczy. Codzienna rywalizacja, kto silniejszy i odważniejszy. Robiłem wszystko, aby być wodzem. Mogli mi skopać gębę na kwaśne jabłko, spox. Najgorszą urazą i poniżeniem było hasło: Maminsynek. Ja pierdziu, byłem w stanie roznieść gościa karbitem, który zawsze miałem schowany przy stajni (głównie do prowokacji Zomo-wców) :) Pamiętam dzień, kiedy całą wiochę miałem pod sobą. Po wielu treningach i inicjacji, dostałem dwa miecze, Aikido (bylem poganinem). Majestatycznie, jak Ząb MacKana, wjechałem do wiochy na rowerze z mieczami! Najgorsi zbuje mi się kłaniali i przychodzili na lekcje Aikido. Kurna, byłem kimś, Facetem! Oczywiście pogoń za dzikim sercem kosztowała strasznie. Mama mnie lała jak szalona. Nie ogarniała co się ze mną dzieje. Dlaczego jest taki dziki? Rano mi schowała miecz, a wieczorem miałem drugi wystrugany z lipy. Po co o tym zagajam? Chce Cię sprowadzić w Twoją dzikość, której kiedyś doświadczałeś jako chłopiec. Dzikość, z której skutecznie Cię wyleczyli. Frajermagwajer macza w tym palce. Adam, kiedy nie obronił Ewy przed tym frajerem odczuł przeszycie porażką i poniżeniem! I to jest to, co nas prześladuje do dziś panowie. Kobieta, kiedy czuje się kochana jest w stanie znieść niepowodzenia zawodowe, ale my... wymiękamy. Zabija nas poczucie bezwartościowości, porażki. Problem Adama leży w tym, że słuchając Magwajera, skupił się na Ewie. Totalnie zapomniał, co przeżywał z Bogiem. Wlaśnie wtedy stracił "jaja". Rozumiesz, co z nami robi Magwajer. Tracisz "jaja", kiedy skupiasz się na Ewie! Zygać mi się chce, jak nieustannie słyszę: jak chcesz być prawdziwym mężczyzną, to musisz przelecieć kilka lasek. Tragedia! W swoim życiu spotkałem tysiące facetów, ale tylko kilku mężczyzn! Pamietasz "Waleczne Serce", "Ostatni Mohikanin", albo "Apokalipto"?. Wróć do tych filmów. Kiedy je będziesz oglądał, obserwuj jak reaguje Twoje serce. Będzie się przebudzać, wiercić. Wiesz dlaczego? Jest Dzikie! Takie je stworzył Pan. Tak chcę żyć. Teraz Cię zapytam: ta robota, którą teraz wykonujesz - naprawdę w życiu właśnie to chciałeś robić? Może ktoś Cię nabił w bambuko? Sprawa Mega ważna: NIGDY NIE SZUKAJ POTWIERDZENIA NA TWOJA MESKOSC U KOBIETY! U niej tego nie znajdziesz. Ona nie jest w stanie zrobić z Ciebie mężczyzny! Wiesz, kto zrobił ze mnie mężczyznę? Mój przybrany dziadek, nawet go nazywałem ojcem. Kiedy miałem 9 lat pozwolił mi jechać samemu wielkim ciągnikiem z dwoma przyczepami pełnymi buraków! Sam, bez nikogo. Wiesz, co wtedy czułem. Po tej akcji nie mogłem spać. Dzięki niemu zarobiłem moje pierwsze pieniądze w wieku 10 lat! Tego nie da się zapomnieć. Wróc do Lorda, kolego. Zostaw na jakiś czas wszystkie laski. Jak kochają, to Cię nie oleją. Poproś żonę, aby na chwile spuściła Cię z łańcucha. Idź w miejsce, które kochasz, najlepiej dzikie. Zagajaj z Lordem i przyglądaj się Twemu dzikemu sercu. Jak mi nie wierzysz, co do tego, co Ci zapodaję, popatrz na Jezusa! Nie wmówisz mi, że nie miał .... Tez sobie nie przypominam by flirtował z panienkami.
Chodzi o to, aby wszystko było na swoim miejscu! Ogarniasz!
P.S
Jak sie czujesz z tymi fałdami na brzuchu? Nie ograniczaj swojej męskości do oglądania w TV Skoków, Champions League albo Polo! Kup se narty, poszukaj siłowni. Rob coś! Nie noś jajecznicy w spodniach!

2 komentarze:

Marysia pisze...

http://fronda.pl/wojciechko/blog/nie_nos_jajecznicy_w_spodniach

piszą o Was na Frondzie
pozdrawiam
marysia

Anonimowy pisze...

Od dziś będę Waszym stałym odwiedzającym. Dziękuję!