Blog prowadzony przez dwóch franciszkanow: o. Adama pracującego w Niemczech i o. Dariusza pracującego
w Polsce. Znajdują się tu ich przemyślenia na temat wiary i misji.

Strona domowa http://ad.minorite.cz/

wtorek, 18 stycznia 2011

Dziura

Wiesz, ze Lord moze napelnic tylko pustke? Nie moze napelnic czegos co jest pelne. Wlasnie, co takiego najczesciej dopada nas w snach, podczas deszczowej pogody, przy muzyce? Czy to nie ta cholerna pustka i bol? Tak! Znasz to dobrze jak i ja. Jedyna rzecza jaka oczekuje od nas Lord = Father jest, to proste TAK! Pragne, abys mnie napelnil Ojcze, NAPELNIL TWOJA MILOSCIA. Okazuje sie, co wiemy z doswiadczenia, ze wybelkotac to TAK, to nie taka prosta sprawa. Czesto sie lapie, ze jak dopada mnie smutek, pustka, to szukam muzyki, albo lampki wina, albo towarzystwa kobiety, albo dobrego zarcia. Ostatnia rzecza jaka robie to jest rozmowa z Ojcem. To jest ta ulomnosc i moja miseria. Odkad jednak zaczynam walczyc, aby w tych momentach krzyczec do Lorda, TERAZ CIE POTRZEBUJE, JUZ NIE WYTRZYMAM ZE SOBA, PRZYJC OJCZE. Ci mowie, Ojciec odpowiada, zmienia moje zycie. Nie ja je zmieniam, ale ON! Wiesz, co to za power. Latwo jest zapelnic dziure smieciami tego swiata, ale ta dziura potrzebuje Milosci, I TO NIE BYLE JAKIEJ, MILOSCI BOGA, ktory nazywa sie FATHER!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Krzyczę.. z całych sił.. wiem że On przyjdzie.. ale jeszcze nie teraz, On chce jeszcze żebym się bardziej postarała.

Panie dodaj sił żeby wyrzucić śmieci i zrobić "pustą pustkę". Bez Ciebie nic..

em pisze...

Wiedzą Ojcowie co? :) Odniosę się do wpisu "Rower". Przeczytałam i pomyślałam o samochodzie (noszę się by sobie kupić) i dziś koleżanka proponuje mi, że odda mi swój bo kupuje sobie nowy, a i tak jej starego nikt nie kupi. Any questions? :)
i tak w związku z tym taka mała refleksja - ludziom się wydaje, że myślenie życzeniowo - marzeniowe względem Boga jest dobre, ale i tak nic nie daje. A ja się przekonuję, że w istocie tak jest, gdy nie jesteśmy/nie są oni dziećmi Boga a tanimi wyznawcami lub czymś w podobie. Im bardziej staje się w relacji z Nim, tym. Ach! szczęśliwieję, staję się. Dzięki za świadectwo.